» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری هانیهرا بهبود بخشم مهدی کریمی 1396/01/05 دسته بندی : علوم تربیتی اجتماعی , روانشناسی 0

اقدام پژوهي چگونه مي توانم با استفاده از انواع فعاليت هاي جذاب، خط نوشتاري "هانيه"را بهبود بخشم؟

ويرايش شده و آماده پرينت

 

فهرست مطالب

چکيده :3

واژه هاي کليدي:3

مقدمه :4

توصيف وضعيت موجود. 4

ادبيات و پيشينه ي تحقيق. 5

پس از اجراي راهکارهاي فوق نتايج ذيل بدست آمده است:6

آموزش درست نويسي:7

گردآوري اطلاعات:7

تجزيه و تحليل داده ها8

ارائه ي راهکارهاي عملي براي برطرف کردن مشکل بدخطي دانش آموز9

اجراي طرح جديد و نظارت بر آن. 10

گردآوري اطلاعات(شواهد دو)11

پيشنهادات.. 12

منابع :13

 

 
 

 
چکيده :

بنده ،آموزگار پايه ي اول در اوايل سال تحصيلي با ديدن مشق و املاي " هانيه " متوجه مشکل بدخطي او که گاهي تا حد نارسا نويسي نيز مي رسيد ، شدم . با شواهدي که من از اين مشکل هانيه داشتم با همکارانم تصميم گرفتيم در جهت بهبود خط نوشتاري اش به او کمک نماييم ما در اين اقدام پژوهي سعي کرديم دانش آموز روش صحيح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحيح حروف ، اندازه ي بياض و سواد حروف ، ابتدا و انتهاي نگارش حروف و ... را ياد بگيرد. و همچنين براي تقويت عضلات ماهيچه اي دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بيشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعاليت هايي را در زنگ هاي هنر و ورزش با همکاري و مساعدت هاي مدير و مربي تربيت بدني انجام داديم.و همچنين براي رفع موانع فيزيکي،جسمي و نگارشي تا رسيدن به وضع مطلوب تلاش کرديم.

 
واژه هاي کليدي:

نارسانويسي،خط نوشتاري،اقدام پژوهي

اقدام پژوهي چگونه مي توانم با استفاده از انواع فعاليت هاي جذاب، خط نوشتاري "هانيه"را بهبود بخشم؟

ويرايش شده و آماده پرينت

 

فهرست مطالب

چکيده :3

واژه هاي کليدي:3

مقدمه :4

توصيف وضعيت موجود. 4

ادبيات و پيشينه ي تحقيق. 5

پس از اجراي راهکارهاي فوق نتايج ذيل بدست آمده است:6

آموزش درست نويسي:7

گردآوري اطلاعات:7

تجزيه و تحليل داده ها8

ارائه ي راهکارهاي عملي براي برطرف کردن مشکل بدخطي دانش آموز9

اجراي طرح جديد و نظارت بر آن. 10

گردآوري اطلاعات(شواهد دو)11

پيشنهادات.. 12

منابع :13

 

 
 

 
چکيده :

بنده ،آموزگار پايه ي اول در اوايل سال تحصيلي با ديدن مشق و املاي " هانيه " متوجه مشکل بدخطي او که گاهي تا حد نارسا نويسي نيز مي رسيد ، شدم . با شواهدي که من از اين مشکل هانيه داشتم با همکارانم تصميم گرفتيم در جهت بهبود خط نوشتاري اش به او کمک نماييم ما در اين اقدام پژوهي سعي کرديم دانش آموز روش صحيح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحيح حروف ، اندازه ي بياض و سواد حروف ، ابتدا و انتهاي نگارش حروف و ... را ياد بگيرد. و همچنين براي تقويت عضلات ماهيچه اي دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بيشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعاليت هايي را در زنگ هاي هنر و ورزش با همکاري و مساعدت هاي مدير و مربي تربيت بدني انجام داديم.و همچنين براي رفع موانع فيزيکي،جسمي و نگارشي تا رسيدن به وضع مطلوب تلاش کرديم.

 
واژه هاي کليدي:

نارسانويسي،خط نوشتاري،اقدام پژوهي


خرید و دانلود | 2,500 تومان
نوع فایل :zip | تعداد صفحات :15
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط